søndag 17. februar 2013

Jeg klarte visst ikke dy meg, enda en pakke fra impecta…


Ja, jeg klarte visst ikke dy meg, så det dumpet enda en pakke ned i postkassa mi. Nå tror jeg det må holde for en stund. Denne gangen egentlig alt dette bare fordi jeg fikk for meg at bladkaktus hadde vært kjekt å så…

DOFTPETUNIA 'Old Fashioned Vining'
PELARGON F1 'Black Velvet Rose' 
JORDGUBBE F1 'S1 Ever More' 
GRÄSLÖK 'Medium Leaf'
SPISKUMMIN
MOROT F1 'Deep Purple'
BROKLEWISIA 'Elise'
BLADKAKTUS
MINIPLOCKSALLAT BABY LEAF 'Gourmet'

Nå er planen å få en god del frø i jorden, så det kan fort bli trangt på plate”rommet” mitt. Mannen har hengt opp den neste lampen også, men den mangler strøm enda, det kommer antakelig på plass i morgen. Gleder meg :)

2 kommentarer:

  1. Klart du må så bladkaktus :) Og når jeg ser på listen din, er jo nesten halvparten reelle nyttevekster! Hmm, jeg tror jeg må så tomater neste uke, selv om drivhuset ikke er helt ferdig.....
    Ønsker deg lykke til med sådden!

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner meg igjen her ja, det er vanskelig å begrense seg med frøbestillinger.
    Jeg har nok hatt 3, eller kanskje 4 pakker fra impecta. Og noen fra andre steder :-)
    Lykke til, håper du får god spiring!
    Klem fra Rita

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for alle som tar seg tid til å legge igjen et lite spor etter seg :)