torsdag 31. mars 2022

Første runde med blodbeger ompotting

 Sikkert en måned på overtid. 

Jeg burde tatt disse for lenge siden, men livet skjer. Og tiden går.

Dette kaoset ble så forsiktig som mulig delt opp i en og en plante. En endte med 2 eller 3 da, jeg er ikke helt sikker på hva som var hva i den.

Når såpass mange blomster skal få hver sin potte er det smart med noe som ikke tar så stor plass. Da falt valget på en stabel plastglass, etter tips jeg har fått på nett. Klippet hull og så var de klare. 



Det ble vel 14-15 potter av den floken der. 

Og som den observante leser, i den grad jeg har noen lesere, kan se: der er flere potter med sånne "floker" i bakkant av bildet. Totalt har jeg vel minst 4 til. Dette kan bli i overkant mange, fine, planter om overlevelsesraten er bra. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for alle som tar seg tid til å legge igjen et lite spor etter seg :)