onsdag 5. desember 2018

Frøsådd 2019?

Litt tidlig å tenke på? Kanskje?

Eller ikke?

Men nå kom mailen fra impecta med nyheter 2019 så da begynte nå tankene å svirre likevel.

Det vesle plasthuset mitt og dets arvtager har begge kollapset og i 2018 har jeg bare hatt en sånn hylle med plast over egentlig og det var ikke så veldig hyggelig og ble lite utav det hele. Men det gikk jo greit siden det var så varmt.

Så da svirrer tankene om hva jeg skal gjøre og hva jeg skal få til i 2019 og da blir en runde på hva av beskyttet plass jeg har til dem utendørs i sommer, for det er vel ikke trolig at vi får en sånn fin sommer til.

Jeg skal nå i alle fall om ikke så mange ukene så noe chili, for det har eldstemann lyst til. "Noe sterkt, mamma!"

Vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for alle som tar seg tid til å legge igjen et lite spor etter seg :)